Teorikurs

Den lärarledda teorikursen på Yvonnes Trafikskola är 10 timmar lång uppdelade på 5 tillfällen á 2 timmar vardera. Kursen är uppbyggd i enlighet med Transportstyrelsens kursplan. Kursen ger dig den hjälp du behöver för att förstå viktiga körkortsfrågor samt bli bekväm med teorin, vilket ökar dina chanser att klara av teoriprovet. Under teorikursen behandlas ämnen såsom; Stadstrafik, Människan, Om olyckan är framme, Bilen, Miljön, Landsvägskörning, Mörkerkörning samt Halkkörning.
Teorikursen skall vara ett komplement till dina inhämtade kunskaper ifrån körkortsboken samt onlinetesterna.

Använda nedanstående formulär (haninge@yvonnestrafikskola.se) eller ring oss på 08-777 30 04.

Detta är en bokning av kursen och avbokning skall ske senast vardagen innan kursstart före kl: 13.00.

Priset för hela kursen är 1600 kr.

Om mindre än 6 personer anmälda kan teorikursen skjutas framåt.

Har du frågor får du gärna höra av dig till oss.

Teorikurs

Verifiera