Yvonnes Trafikskola Haninge

Yvonne startade Yvonnes trafikskola i Nynäshamn 1996. Yvonnes Trafikskola i Haninge öppnade under hösten 2012.
På skolan arbetar Mirja, Sylvia, Nicklas, Björn och Jonna. Vi är ett glatt gäng som gärna svarar på dina frågor och funderingar över körkort och vägen dit.
Vi finns i centrala Haninge, vid Torvalla i nära anslutning till tåg och bussar. Här finns alla övningsområden på nära avstånd, vilket gör att transportsträckorna blir korta och körlektionerna effektiva. I samband med elevens utveckling utökar vi övningsområdena för att eleven ska bli en säker förare i mer utmanande miljöer.
Vi utbildar för manuell och automatväxlad bil. Våra utbildningsfordon är miljövänliga och lättkörda Volkswagen Golf och Polo.
Yvonnes Trafikskola i Haninge är medlem i Sveriges Trafikutbildares Riksförbund (STR) – vilket är en trygghet för dig som kund. Se www.str.se
Våra trafiklärare utbildas kontinuerligt i pedagogik och trafikpsykologi, vilket gör vår körkortsutbildning modern och nytänkande.
Välkommen till oss!

Mirja– Trafikskolechef,  trafiklärare, utbildningsledare