Hem

Delbetala körkortet via Resurs Bank -enkel ansökan

Yvonnes Trafikskola, Nynäshamn 08-520 150 90

Våra körlektioner är 50 minuter för att körningen ska bli effektiv och det betyder även att minutpriset blir väldigt förmånligt!!!

Hjärtligt Välkommen!

För dig som går i körkortstankar för B-behörighet.

Vi erbjuder individanpassad körkortsundervisning till bra pris, i lugn och avstressad miljö, av erfarna lärare. I utbildningen ingår körlektioner och teorilektioner. Vi säljer det kursmaterial som krävs.

Vi kör även med automatväxlad bil!

Trafikskolan startades 1996 av Yvonne Petersen. Totalt är vi fem lärare. Vi har även möjlighet att hjälpa till med ansökan om förlängd provtid eller muntligt prov för dig med läs- och skrivsvårigheter. Vi utför då bland annat ordavkodningstester.

För att underlätta ekonomiskt kan vi erbjuda räntefritt lån upp till 24 månader genom Resurs Bank. Vi hjälper dig med allt pappersarbete.

Vi på Yvonnes trafikskola i Nynäshamn hjälper dig hela vägen fram till körkortet. Vi erbjuder en säker och effektiv körkortsutbildning för behörigheterna B, A och AM. Skolan ligger nära pendeltågstationen Nynäshamn. Här ligger alla övningsområden på nära avstånd vilket effektiviserar körlektionerna. Vi har både kvinnliga och manliga lärare med lång erfarenhet. Här finns möjlighet att köra med automatväxlad bil. Elever som kör hos oss har också möjlighet att själva boka körlektioner via internet under de tider kontoret är stängt. Kontakta oss i receptionen så hjälper vi dig att komma igång.