Intensivutbildning

Delbetala körkortet via Resurs Bank -enkel ansökan

Vi på Yvonnes trafikskola har stor erfarenhet av intensivutbildning för B-körkort.

Låter det intressant? Hör av dig till oss så fort som möjligt så vi får boka en tid för nivåkontroll

Upplägget är:

Testlektion 100 minuter för bedömning av nivå, 1200 kr

Bokning av körprov

Planering av upplägget

Påbörja utbildningen för att nå målet

Ingår:

Komplett bokpaket

Enskilda teorilektioner

Körlektioner + uppkörning med trafikskolans bil

Prisläget: 15´800 kr – 27´100 kr (exklusive testlektion)

(20, 30 eller 40 körlektioner)

Genomför hela din utbildning på begränsad tid.

Varje intensivutbildning föregås av 1 testlektion på 100 min där vi gör en uppskattning vilken utbildning som matchar dina erfarenheter och förutsättningar.

Kurser

Testlektion innan kursstart 100 min 1´200 kr  Obligatorisk

Alternativ 1
20 Körlektioner, 7 dagar      15´800 kr

För dig som har körvana sedan tidigare och har kört i varierande trafikmiljöer. God manövreringsförmåga.

Alternativ 2
30 Körlektioner, 10 dagar    21´500 kr
 För dig som delvis har erfarenhet i trafiken sedan tidigare.

Alternativ 3
40 Körlektioner, 15 dagar    27´100 kr
För dig som har vistats mindre i trafiken men behärskar att manövrera bilen.

I alla kurser ingår körlektioner, enskilda teorilektioner, komplett bokpaket och lån av bil vid provtillfälle.

Utöver dessa behöver man ha deltagit och godkänts på Riskutbildning 1 och Riskutbildning 2 (hos oss har man möjlighet att gå på Riskutbildning 1)

5 arbetsdagar innan kursstart ska utbildningen vara betald. Du kommer få skriva på ett avtal där vi får ditt medgivande till intensivutbildningens villkor.

Du behöver ha giltigt körkortstillstånd och giltig legitimation.

Vill du hellre ha en individanpassad plan specifikt utformad efter dig, låt oss veta det så hjälper vi gärna till.

• Vi samarbetar med Resurs Bank och Wasa Kredit där du kan dela upp din betalning räntefritt upp till 24 månader. För att ansöka om delbetalning via Wasa Kredit måste du komma in till oss på trafikskolan med din legitimation.
  • I slutet av din utbildning kommer du att få göra en utbildningskontroll med en annan lärare. Detta för att vi ska kunna lägga upp planeringen inför ditt körprov och säkerställa att du är ordentligt förberedd inför uppkörningen.